fbpx
VITAFIT - portal za zdravo in aktivno življenje

Etično oglaševanje na letošnjem Zlatem bobnu

Letos smo na 26. oglaševalskem festivalu Zlati boben, ki je potekal 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu, s portalom za zdravo in aktivno življenje intervjuvali udeležence na temo etičnega glaševanja.

Markus Wieser je povedal, da četudi operiramo s suhoparnimi podatki, moramo paziti na etični kontekst uporabe podatkov.

Amy Rodgers, Managing Editor, Research & Rankings, WARC

S podatki je postregla tudi Amy Rodgers, urednik pri raziskovalni ustanovi Research & Rankings, WARC iz Velike Britanije. Tudi ona je velik pomen pripisala etičnemu oglaševanju, po kasnejšem intervjuju z njo pa ugotavljamo, da se morda tega posebej niti ne zavedajo v njenem podjetju.
Več o Amy Rodgers in njenem delu na spletni strani festivala Zlati Boben.

Najbolj je etično oglaševanje, sicer pod izrazom trajnostno oglaševanje, zagovarjala direktorica Agencije 360 iz Berlina Andrea Henao, s katero smo intervju napravili takoj po njenem predavanju.

Andrea Henao o poslovni etiki.

Poudarila je, da je to prva trajnostna agencija na svetu, ki sama izbira svoje stranke. V Sloveniji se z etičnim oglaševanjem že 12. leto ukvarja podjetje Etika d.o.o., podjetje za etično oglaševanje in projekte ter marketing s pozitivnim družbenim učinkom.

Direktorica Agencije 360 iz Berlina Andreja Henao je prestavila tudi primere neetičnega oglaševanja.

Več o delu Andreje Heano in njeni trajnostni agenciji na spletni strani Zlatega bobna.

Andrea Henao

Pred samim festivalom smo dopisni intervju opravili z znano srbsko agencijo New Moment oziroma z njeno direktorica za upravljanje naročnikov Jasmino Nikolić.

Jasmina Nikolić, direktorica za upravljanje naročnikov pri srbski agenciji New Moment

Jasmina Nikolić je v intervuju izpostavila, da etično oglašuje pretežni del oglaševalske industrije v Srbiji: “V New Momentu je naš moto: “Živimo, da ustvarjamo”, in iskreno smo zavezani k ustvarjanju strategij, ki temeljijo na filantropiji oz. prostovoljstvu. Pri ustvarjanju imamo vedno v mislih načela etičnega oglaševanja – odločili smo se zagovarjati tisto, kar je dobro za prihodnost naših otrok in naših bližnjih. New Moment ima vedno “odprto igrišče” za ideje naših zaposlenih. Tako lahko prav vsak izmed njih prispeva svoje ideje, kako izboljšati svet. Dobre ideje razvijemo in jih predstavimo našim naročnikom. Skoraj 90% naših naročnikov ima zelo močan portfelj korporativne družbene odgovornosti. Zavzemajo se za pregleden trg, boljšo izobrazbo, šport za vse, enakost spolov, strpnost, ravnanje z odpadki, čiste reke, odgovorno uživanje alkohola itd.”. Celotni intervju z Jasmino Nikolić si lahko ogledate v članku na našem portalu Vitafit.

Publika na oglaševalskem festivalu Zlati boben

Festivala Zlati boben (Golden Drum), ki se je letos odvijal v hotelu Slovenija v Portorožu, se je udeležilo več kot 1000 ljudi, med katerimi so prevladovali študentje grafičnega oblikovanja, multimedijske produkcije in oglaševalske industrije. Videli smo veliko več deklet kot fantov.

Kozarec za reciklažo

Organizatorica mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben Slovenska oglaševalska zbornica je skupaj s partnerjem Paideia Events pripravila tudi dva večerna dogodka po vsakem izmed festivalskih dni, ki sta poskrbela za zabavo, mreženja in nova znanja udeležencev.


vitaFIT

Dodaj komentar

Prijava na novice

[recaptcha]