17. in 18. oktobra bo v Portorož bobnal oglaševalski festival Zlati boben. Festivala Golden Drum se bo udeležila tudi oglaševalska agencija New Moment New Ideas Network iz Srbije.
Zanimalo nas je, kako se v agenciji lotevajo etičnega oglaševanja in družbene odgovornosti. Na vprašanje nam je odgovorila Jasmina Nikolić, direktorica za upravljanje naročnikov, ki bo na festivalu Zlati Boben spregovorila v četrtek, 17.10.2019 ob 14. uri v Mind hotelu Slovenija (hala Cristofora Colomba).
“To je zelo zanimiva tema in veliko bolj zapletena, kot se zdi.
Družbeno odgovorno vedenje je med podjetji, ki poslujejo v Srbiji, splošno prisotno. Današnja uspešna podjetja imajo veliko odgovornost, da vračajo lokalnim skupnostim. Podjetja so tista, ki izvajajo ozaveščanje, so zgled in navdihujejo spremembe s trajnostnim in družbeno odgovornim delom.
Položaj podjetij se je pred desetletji močno spremenil, iz pozicije “samo poslovanja” v “vodilno vlogo”. Tlakujejo pot in razvijajo ideje za napredek obstoječega ter ustvarjanje boljšega okolja, v sodelovanju z javnim, nevladnim in neprofitnim sektorjem, novoustanovljenimi podjetji ter drugimi podjetji.
Oglaševalske agencije stojijo za mnogimi od teh pobud – z idejami, razvojem projektov, upravljanjem, usklajevanjem in izvajanjem. Agencije so tako inkubatorji kot dragoceni partnerji.

V New Momentu
je naš moto: “Živimo, da ustvarjamo”, in iskreno smo zavezani k ustvarjanju strategij, ki temeljijo na
filantropiji oz. prostovoljstvu.
Pri ustvarjanju imamo vedno v mislih načela etičnega oglaševanja – odločili smo
se zagovarjati tisto, kar je dobro za prihodnost naših otrok in naših bližnjih.
New Moment ima vedno “odprto igrišče” za ideje naših zaposlenih. Tako lahko prav
vsak izmed njih prispeva svoje ideje, kako izboljšati svet. Dobre ideje
razvijemo in jih predstavimo našim naročnikom. Skoraj 90% naših naročnikov ima
zelo močan portfelj korporativne družbene odgovornosti. Zavzemajo se za
pregleden trg, boljšo izobrazbo, šport za vse, enakost spolov, strpnost,
ravnanje z odpadki, čiste reke, odgovorno
uživanje alkohola itd.

Seveda je treba narediti še veliko več, zlasti v smislu bolj sistematičnega, dolgoročnejšega pristopa. Čeprav to zveni kot čisti klišej: družbena odgovornost, etična komunikacija in ustvarjanje boljšega sveta resnično je neskončen proces. “
Več informacij na spletni strani www.goldendrum.com.
Dodaj komentar