Digitalnega marketinga se lahko vsakdo nauči, je bilo sporočilo Martina Korošca, ki je v Ljubljani vodil celodnevni intenzivni seminar “Digitalni marketing od A do Ž”.
Marsikateremu udeležencu se je to zdelo (skoraj) dosegljivo; doseg cilja je odvisen od predhodnega znanja, predvsem pa od volje, vztrajnosti in trdega dela. Ja, dejstvo je, da moraš najprej imeti pravo znanje in ga uporabiti v praksi, da lahko potem uživaš v pasivnem prihodku. To omogoča znanje digitalnega marketinga, ki preko oglasov, prodajnih lijakov in avtomatizacije poskrbi za prodajo tudi, ko mi spimo.
Čeprav je Martin Korošec izredno široko vsebino (nabor veščin za delo na Facebooku, Twitterju, Instagramu, LinkedINu, Pinterestu, Snapchatu, Whatsupu, znanja o google oglaševanju, SEO-optimizaciji in analitiki…) podal zelo suvereno čez ves dan, za nameček pa nam obljubil, da nam pošlje še video posnetek predavanja o Amazonu.
Da bomo lažje predelali vso gradivo, nam je Martin izročil avtorsko knjigo s 500 stranmi, ki je komaj prišla iz tiska in ki zajema celotni digitalni marketing. Ob knjigi smo prejeli še bonuse, kot je npr. digitalno kazalo s slikovnim gradivom, ki pojasnjuje tekst. Martin nam je po predavanju poslal vse projekcije, predstavljene na predavanju.
Med 230 udeleženci sem jih kar nekaj prepoznal. Fotografiranju z Nastjo Mulej (in mojo ženo) se nisem mogel upreti. Fotografijo sem postavil kar za naslovnico tega prispevka.
Na koncu predavanja nas je s svojim obiskom razveselil Boris Vene kot češnja na torti.
Skozi delno duhovno, a zelo praktično popotovanje skozi svoje izkušnje in znanja nas je Boris sprostil in popeljal do novih spoznanj, ki jih bomo potrebovali v svojem življenju, in pri svojem delu.
Več podrobnosti o seminarjih Martina Korošča si lahko ogledate na spletni strani https://www.martinkorosec.com/.
Miro Mihec
urednik portala Vitafit.si
Dodaj komentar