fbpx
VITAFIT - portal za zdravo in aktivno življenje

Od osebne etike do družbene odgovornosti

Miro Mihec je partner zadruge Odgovorni ustvarjalci in direktor svojega podjetja za etično oglaševanje Etika d.o.o. To je kratka predstavitev njegove delavnice na sejmu Narava zdravje na temo: Od osebne etike do družbene odgovornosti z očmi marketinga:

” Pogledali bomo, kaj je to etika, kaj je osebna etika, in kaj je družbena odgovornost? Kako je to povezano z današnjim svetom, v katerem prevladujejo informacije, prodaja, kjer je skoraj vse – marketing?

No, pa poglejmo.

Vsakdo je odgovoren za svoje vplive. Vrhunec vpliva je komunikacija, njen vrhunec pa oglaševanje podjetja kot plačana aktivnost, ki pospešuje in povečuje vaš vpliv. Odgovorni ste tudi (vede ali nevede) za svojo neverbalno komunikacijo ter svojo samopromocijo kot posameznik.

Bodite pozorni.

Glasba, ki jo slišite v ozadju, ni posneta; to je pesem ptičkov, v živo?

Namreč, če je moja vrednota zdravo in aktivno življenje in npr. če se moje podjetje ukvarja s promocijo zdravja in ekologije, je to potrebno jasno komunicirati, pokazati v svojih sporočilih. Tudi vaša komunikacija je vaša odgovornost. Vse vaše dejavnosti, zasebne ali poslovne, odražajo vašo osebno etiko. Pot od osebne etike do družbene odgovornosti je lahko dolga in zavita, ali pa prav preprosta, če živite svoje vrednote, ki so skupne vrednotam družbe in ki si jih ljudje želijo.

V današnjem svetu, ki se vrti okoli denarja, imajo prodaja, marketing in samopromocija veliko težo. Kako se promoviramo sami? Kot posamezniki s svojim obnašanjem in delovanjem. Kot podjetniki z blagovno znamko in logotipom podjetja, s PR in komunikacijo z mediji in javnostmi; z upravljanjem online aktivnostmi, torej spletne strani in socialnih omrežij, s predstavitvami in poslovnimi načrti, z dogodki, ki jih organiziramo, z oglaševanjem, trženjem in prodajo, zadnje troje imenujemo tudi marketing. Te aktivnosti si bomo na delavnici malce pobližje pogledali in ugotovili, kaj lahko pri tem storimo sami in kaj je potrebno plačati. Samopromocija je lahko skoraj brezplačna, kar se tiče financ, vložiti pa moramo čas in znanje. Če tega nimate, lahko najamete naše podjetje Etika d.o.o. in bomo samopromocijo mi izvajali za vas.

Na drugi strani imamo oglaševanje. To je plačana promocija, ki jo izvajamo ali na družabnih omrežjih ali klasičnih medijih, kot so druge spletne strani, radio, revije, televizija, jumbo plakati npr. in drugo. Pri oglaševanju obstaja nekaj zakonitosti, ki vam lahko prihranijo veliko denarja, časa in živcev.

Najbolj pomembno tako pri vašem delovanju, komunikaciji, samopromociji in sploh pri plačanem oglaševanju (če ste npr. podjetnik) je, da pri vsem, kar počnete, izražate svojo resnično vizijo, poslanstvo, predvsem pa svoje vrednote. Slogan »Bodi to, kar si!«, je pri današnjem marketingu najbolj pomemben. Ljudje dvigujejo svojo zavest in hitro bodo opazili začutili, če se vaša komunikacija in dejansko obnašanje ne ujemata. V tem primeru si lahko naredite več škode kot koristi.

Na delavnici bomo pogledali nekaj konkretnih primerov: kampanjo Kupujem odgovorno, dogodek Očistimo Slovenije in nekaj drugih primerov.

Se veselim! Vidimo se na sejmu Narava zdravje od 21. do 24. oktobra 2020! Spremljajte naše medije za več informacij!”

Na brezplačno delavnico se lahko prijavite na tej povezavi!

vitaFIT

Dodaj komentar

Prijava na novice

[recaptcha]