Na letošnjem 26. festivalu kreativnosti oglaševanja Zlati boben (Golden drum), ki bo potekal 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu, so izbrali namen: navdihniti in opolnomočiti kreativno razmišljanje in pozitivne spremembe.
Tako lahko v programu prvega dne zasledimo predavanje o trajnostnem marketingu Andree Henao, generalne direktorice agencije 360 iz Berlina. To je zelo pomembna novica, saj trajnostni, etični, družbeno odgovoren marketing nujno potrebujemo za omejitev brezglavega potrošništva oziroma, da lahko z njim pozitivno vplivamo na družbo in okolje.
Na našem portalu za zdravo in aktivno življenje Vitafit smo že pisali o zero-waste marketingu, ko smo spremljali nastajanje prve trgovine brez plastične embalaže Zelena japka v Mariboru, druge take v Sloveniji. Trgovina je prva uporabila blagovno znamko Kupujem odgovorno v lasti Združenja Socialna ekonomija Slovenije. Združenje preko te blagovne znamke ozavešča potrošnike, da sami odločajo o tem, kaj bodo trgovci ponudili na policah, torej je odgovornost na strani kupcev. Druga trgovina s to znamko je bila odprta teden dni kasneje v Krškem, jeseni se pripravlja nova v Ljubljani. V ozadju promocij socialnega podjetništva in zero-waste trgovin najdemo tudi podjetje Etika d.o.o., agencijo za etično oglaševanje in marketing s pozitivnim družbenim učinkom, ki na našem trgu posluje že od leta 2009. Etika razvija pojem etično oglaševanje in marketing s pozitivnim družbenim učinkom, zato so njeni klienti etična, družbeno odgovorna, trajnostna in socialna podjetja.
Na našem portalu smo pisali tudi o civilnih iniciativah kot so Očistimo Slovenijo v enem dnevu, pa o projektu Ko dvignem sebe, dvignem Maribor. Dejstvo je, da tudi nekomercialne dejavnosti potrebujejo marketing, da lahko izvedejo svoje aktivnosti.
V mednarodni praksi najdemo tudi izraze nekomercialni marketing, neprofitni marketing, socialni marketing ali marketing družbenih sprememb, marketing socialnih podjetij… Pri vseh gre za neprofitni marketing, saj jim je prvi cilj ustvarjanje sredstev za delovanje organizacije, ki deluje na področju ustvarjanja družbenega in okoljskega učinka.
Agencija 360 iz letošnjega Zlatega bobna bo predstavila trajnostni marketing. Agencija se promovira kot prva agencija za trajnostni marketing na svetu.(Najdeno na spletnem naslov https://goldendrum.com/si/speakers/andrea-henao 9.8.2019). Z veseljem se bomo spoznali z njeno direktorico Andreo Haneo, Amy Rodgers in Slavoja Žižka ter poročili o naših vtisih.
Več o festivalu Zlati boben na tej povezavi.
Dodaj komentar